زن متولد ۱۳۵۷
زن
Friday, March 31, 2006
Like a virgin....
Monday, February 13, 2006

باز من اين کانال جمهوري اسلامي رو ديدم و سوژه پيدا کردم... خوب شده واسه من وگرنه چيزي نداشتم بنويسم.... من فکر مي كردم اين جريان شيريني گل محمدي شوخي هست در اينترنت و بس... تازه امشب فهميدم که نه بابا جديه... با مردم مصاحبه مي كرد و اونا هم مي گفتن بسيار خوشحال هستن که اين اسم شيريني دانمارکي عوض شده !!!! ( آخه مملکت ما هيچ مشکلي نداره فقط همين يه مشکل بود که حل شد !!!! ) حالا کاري ندارم به اين حرفا و نظرم هم اين هست که بي احترامي به مذهب و مقدسات افراد درست نيست ولي يکي از کاريکاتورا جالب بود که نوشته بود
stop stop we have run out of virgins
ديگه حوريهاي باکره بهشتي تموم شده....اين مسله خيلي جالب هست واسه من که در اون دنيا به هر مردي هفتاد هشتاد عدد حوري پري بهشتي داده ميشه و جالب تر اينکه اينا بعد از هر بار کر.... دوباره باکره ميشن حالا مسئله اينجاست که اونجا با وجود اون همه حور و پري ديگه کي به ما زنهاي زميني نگاه ميکنه... ما بايد بشينيم اونجا بر بر نگاه کنيم و در کف بمونيم... روي درختا هم که ديگه ميوه نيست به جاش از شاخه هر درختي قرص وياگرا آويزونه که اين مرداي خوش شانس توانايي داشته باشن که آره و اينا.... اين از اين ....بعدشم من خيلي دلم ميسوزه واسه اون حور و پريا... آخه يادمه پرده بکارت خودم که شونصد سال پيش پاره شد تا شيش شبانه روز داشتم جيغ مي زدم و تا يه هفته گشاد گشاد راه مي رفتم.... حالا اين بدبختا هي باکره ميشن ...خدا به دادشون برسه واقعاً ! اصلاً از هر چي پرده بکارته بيزارم ديگه هيچ وقت حاضر نيستم پرده دار بشم... هه هه... يه بار پرده برداري شد بسه ! خلاصه مطلب اين که خانوماي همجنس باز اونجا مشکل نخواهند داشت چون بالاخره به هم يه حالي ميدن... ولي ما بقيه خانوما بايد يه قل دو قل بازي کنيم با هم